Za žiadnym z nich nestojí náhoda: Tajomstvo významov NÁZVOV a LOGA slávnych značiek

Disney

Logo najznámejšieho animačného štúdia na svete bol vždy rozprávkový hrad. Na začiatku bol jeho prototypom zámok Neuschwanstein v Nemecku. V roku 2006 ho však nahradil Hrad Cinderella v Disneylande v Paríži.

LEGO

Názov dánskej hračkárskej spoločnosti pochádza z dánskej frázy “leg godt”, čo znamená “dobre hrať”.

Pepsi

Vyzerá to strašidelne, však?

Logo vzniklo pri príležitosti mexického dňa všetkých svätých (Day of the Dead). Pepsi uvoľnila sériu fľašiek s obráteným logom. Väčšina zákazníkov si myslela, že sa jedná o jednoduchú chybu vo výrobe. Niektorí všímaví zákazníci si však všimli, že obrátený nadpis Pepsi, vyzerá ako “isded”. To sa veľmi podobá na “is dead” (je mŕtvy).