Za žiadnym z nich nestojí náhoda: Tajomstvo významov NÁZVOV a LOGA slávnych značiek

Fanta

Max Keith, vedúci pobočky spoločnosti Coca-Cola v Nemecku sa počas druhej svetovej vojny rozhodol vytvoriť nový produkt. Názov nového nápoja bol výsledkom spolupráce medzi Keithom a jeho zamestnancami. Keith požiadal zamestnancov o využitie ich fantázie (“fantasie” v nemčine). Joe Knipp, ktorý tu bol prítomný, povedal: “Fanta!”

Nintendo

Tri hieroglyfy v mene japonskej hernej spoločnosti “Nin-ten-do” znamenajú “nechať šťastie odísť do neba”.

Pandora

Dánska šperkárska firma Pandora tiež používala mytológiu vo svojom mene. Pandora znamená “všetkým obdarovaný” v starovekej gréčtine. Podľa mýtu Zeus nariadil vytvorenie Pandory, prvej ľudskej ženy, aby potrestal ľudí za to, že ukradli tajomstvo ohňa od Prométea.