Za žiadnym z nich nestojí náhoda: Tajomstvo významov NÁZVOV a LOGA slávnych značiek

McDonald`s

Mnohí považujú veľké žlté “M” ako prvé písmeno z názvu slávnej spoločnosti. V skutočnosti oblé písmeno znázorňuje prsia. V roku 1960 prebudoval McDonald`s svoj vzhľad a diskutoval aj o novom logu. Designer však odporúčal, aby bolo logo uchované, že si zákazníci predstavujú pár výživných pŕs a podnecujú tak zákazníkov k jedlu. Sme totiž cicavce, že? Ľudia pracujúci v niektorých marketingových centrách sú proste neuveriteľné hraví.

Alfa Romeo

Logo Alfa Romeo má veľmi hlboký historický význam: červený kríž pochádza z mestského milánskeho znaku a krvilačná korunovačná zmija je symbolom domu Viscontiho, ktorý v 14. storočí vládol mestu. Avšak vozidlá so zbraňami v logu zabili menej ľudí ako iné značky automobilov.

Chanel

Príbeh tvorby tohto loga je veľmi osobný a romantický. Coco Chanel logo kreslila pri pobyte na Château Crémat v Nice. Podľa jednej populárnej legendy bol svetoznámy symbol inšpirovaný oblúkmi hradu. Mnohí poukazujú na kúzlo písmen, pretože “CC” predstavuje prvé písmená v mene hradu, ale aj iniciály Coco.