Za žiadnym z nich nestojí náhoda: Tajomstvo významov NÁZVOV a LOGA slávnych značiek

Google

Tvorcovia loga Google použili tri hlavné farby: červenú, žltú a modrú. Môžeme si všimnúť, že ich usporiadanie v rámci loga podlieha špecifickému algoritmu. Zelené písmeno však celú logiku farebnosti loga rozbije. Týmto nečakaným ťahom nám dizajnéri zrejme naznačujú, že Google je o rozbití stereotypov a nefunguje podľa bežných pravidiel.

Mitsubishi

Základom tohto loga je erb rodiny Iwasaki, zakladateľov spoločnosti Mitsubishi. V erbe sa nachádzajú tri diamanty. Diamanty predstavujú spoľahlivosť, integritu a úspech. Červená farba predstavuje dôveru. Japonci jednoducho veria v to, že táto farba pomáha prilákať viac zákazníkov.

Gillette

Na prvý pohľad sa zdá, že toto logo sa netýka iba značky Gillette. Ale ak sa pozrieš pozorne, môžeš vidieť, že okraje písmen G a I napodobňujú tvar známych nožov holiacich strojčekov.