Trápi vás ťažké RANNÉ VSTÁVANIE? Toto je 8 základných činností, ktoré by ste mali dodržiavať

--advertisment--

Aj keď idete skoro spať a spánku máte viac ako 8 hodín, stále sa cítite unavení: tento pocit je pre mnohých z nás príliš známy. Často to prirovnávame stresu, ale niekedy sú príčiny rannej únavy úplne odlišné.

My vám poradíme ako na to!

Pevný čas vstávania

“Už len 15 minút a vstávam.” Po opätovnom vypnutí budíka sa môžete dostať do fázy hlbokého spánku a po prebudení sa cítite unavení. Najlepšie je nastaviť budík na čas, kedy skrátka potrebujete vstať – a trénovať svoju vôľu.

Rovnaký čas spánku

Naše životy sú v súlade s cirkadiánnym rytmom (tiež známym ako biologické hodiny), čo je pravidelný cyklus striedavej ospalosti a bdelosti. Ak každý večer chodíte do postele v iný čas, rozbijete tento cyklus a to môže spôsobiť ospalosť a únavu. Stojí za to, aby ste sa zvykli na spánok v rovnakú dobu každú noc.

Pokračovanie na ďalšej strane

--advertisment--