Obyčajná MANIPULÁCIA! Toto sú TRIKY OBCHODNÍKOV, kvôli ktorým si kúpime i to, čo nechceme

Zaručene sa to stalo už každému z nás. Vybrali sme sa do obchodu pre pár konkrétnych produktov, no skončili sme pri pokladni s plným vozíkom. Ono to v skutočnosti nie je ani tak naša chyba. K tomuto javu dochádza na základe vplyvu našich emócii.

Dnes sme si pre vás pripravili najznámejšie triky, ktoré využívajú marketingoví odborníci, aby sme v supermarkete nechali čo najväčšie množstvo peňazí.

1E-shopy

Všimli ste si niekedy, že by pri produktoch na internete stálo, že majú ešte veľa zásob tovaru? Pravdepodobne nie.

Väčšinou býva uvedené, že ostáva len posledných niekoľko kusov. Vôbec to však zvyčajne nie je pravda. Myšlienka, že je niečoho málo v nás vyvoláva pocit, že to chceme čím skôr získať. Takýmto spôsobom dokážu efekt zniekoľkonásobiť, ak pridajú k produktu niekoľko X percentné zľavy. Pravda je však taká, že pôvodná cena produktu, ktorá je preškrtnutá taká nikdy nebola.

Pokračovanie na ďalšej strane

Späť