Zaručene sa to stalo už každému z nás. Vybrali sme sa do obchodu pre pár konkrétnych produktov, no skončili sme pri pokladni s plným vozíkom. Ono to v skutočnosti nie je ani tak naša chyba. K tomuto javu dochádza na základe vplyvu našich emócii.
Dnes sme si pre vás pripravili najznámejšie triky, ktoré využívajú marketingoví odborníci, aby sme v supermarkete nechali čo najväčšie množstvo peňazí.
2Celebrity v reklame
Ľudia mali odjakživa nejaké svoje idoly, ku ktorým vzhliadali. Ak vidíme našu obľúbenú celebritu v reklame, vyvoláva to v nás dojem, že ten produkt je kvalitný a dobrý, pretože ho používa známa osobnosť. Keď sme potom v obchode, skôr sa pozastavíme pri tovare, ktorý sme videli v reklame.
Viete si napríklad predstaviť, že by známy futbalista Cristiano Ronaldo v bežnej praxi konzumoval sladkostí či vyprážané kuracie krídla? Zrejme by to bolo značne v rozpore s jeho zdravým životným štýlom.
Pokračovanie na ďalšej strane