Máme radi hotely. Poskytujú nám príležitosť, aby sme si urobili prestávku od každodennej rutiny, či aspoň nachvíľu vypadnúť z domova. Však je príjemné, vrátiť sa do miestnosti, ktorá bola práve vyčistená, kde boli odpadky vyhodené a posteľná bielizeň vymenená? Existujú však niektoré veci, ktoré hoteloví pracovníci robia a pre návštevníkov sú mätúce.
V tomto článku sa s vami podelíme o 12 zvláštností hotelového podnikania.
Prečo existujú diery v odpadkových košoch v hotelových izbách a reštauráciách?
Už ste si niekedy všimli, ako ťažké je vytiahnuť preplnený odpadkový sáčok z koša? Často sa dvíha spoločne s odpadkovým košom. Zamestnanci hotelových služieb prišli so zaujímavým riešením, ktoré je užitočné v každodennom živote.
Jediné, čo musíte urobiť, je navŕtať niekoľko otvorov do koša smerom dole, aby sa zabránilo vákuovému efektu, čo je dôvod, prečo sa odpadkový sáčok drží v koši. Táto metóda pomáha ľahko a rýchlo odstraňovať odpadky.
Prečo sú okraje prikrývok zastrčené pod matrac?
Táto metóda vytvárania postele sa volá “obálka” a pochádza z armády. Zabraňuje tomu, aby okraje prikrývky viseli, dotýkali sa podlahy a boli špinavé, takže posteľ vyzerala čisto.
Existuje však ešte jedno vysvetlenie: skôr, keď ešte neexistovalo ústredné kúrenie, postele hosťov boli ohrievané fľašami s horúcou vodou a “obálka” pomáhala udržiavať teplo.