Zaručene sa to stalo už každému z nás. Vybrali sme sa do obchodu pre pár konkrétnych produktov, no skončili sme pri pokladni s plným vozíkom. Ono to v skutočnosti nie je ani tak naša chyba. K tomuto javu dochádza na základe vplyvu našich emócii.
Dnes sme si pre vás pripravili najznámejšie triky, ktoré využívajú marketingoví odborníci, aby sme v supermarkete nechali čo najväčšie množstvo peňazí.
4Nízke ceny či zľavy
Podľa psychológov my ľudia obľubujeme nakupovať tovar v zľavách. Je to niečo ako naša potreba, po ktorej máme zo seba dobrý pocit. Existujú však často zľavy na tovar, ktorý sa má pred koncom doby spotreby.
Nízke ceny sú zvyčajne zvýraznené: Pozrite sa! Naše ceny sú atraktívnejšie ako v iných obchodoch. Existujú však aj drahšie tovary na tej istej polici, ktorú si určite kúpite tiež. Výsledkom je výhodný obchod.
Trik s vysokou veľkoobchodnou cenou oproti nízkej maloobchodnej cene tiež funguje dobre. Nie každý zákazník si to môže všimnúť.
Pokračovanie na ďalšej strane