11 najpremyslenejších reštauračných TRIKOV, ktorými vás nútia MINÚŤ VIAC a ktoré vám žiaden čašník neprezradí!

Navýšenie o 10%

Väčšine klientov nevadí, že nechá za jedlo o sedem až desať percent viac ako sme pôvodne plánovali. Preto väčšinou omáčky a rôzne iné prídavky stoja zhruba 10% z ceny hlavného jedla.

Prehľadné menu

Príliš veľa jedál v ponuke, ktoré spolu na prvý pohľad vôbec nesúvisia, zákazník je potom zmätený. Poradca v oblasti gastronómie Aaron Allen hovorí, že vložením chaotického menu do rúk zákazníka ho vlastne trápite, lebo sa cíti neuspokojený a premýšľa, či sa skutočne rozhodol správne, že zavítal práve sem.

Ľudia si taktiež myslia, že reštaurácie nie sú schopné uvariť položky z objemného menu všetky chutne. Preto sú tie najlepšie jedálne lístky tie najjednoduchšie – napísané na jednom papieri.