Marketingový ťah pre čuchové bunky
Vôňa je veľmi silným aspektom, ktorý ovplyvňuje našu myseľ. Aj keď máme striktný plán, ktorý hodláme dodržať, aróma ho dokáže prekabátiť. Napríklad vanilka a škorica sú vône, ktoré rapídne zvyšujú záujem o sladké dezerty, zatiaľ čo závan slaniny nabáda ľudí k objednaniu bohatých raňajok. V gastronomickom odvetví je taktiež hojne využívaná levanduľa, ktorá zákazníka uvoľní a zrelaxuje, čiže nemá dôvod sa niekam ponáhľať.
Odpratávanie špinavého riadu
Nie je dvakrát príjemné sedieť za stolom zaprataným špinavým riadom, je to taktiež veľmi dobrá marketingová stratégia. Keď čašník odnesie špinavý pohár zo stola hneď ako sa dá, zákazník nemá šancu vidieť, čo všetko si už objednal, a teda nemá pocit, že už utratil príliš veľa.